Hos SPLISH.dk samarbejder vi med selvstændige partnerbutikker, som hver især fastsætter deres egne fragtpriser og vælger, hvilke logistikpartnere de ønsker at benytte. Det betyder, at fragtomkostninger, leveringsmuligheder og destinationer kan variere fra partner til partner.
Bemærk venligst, at det er den enkelte partner, der har det fulde ansvar for forsendelsen – herunder eventuelle fejl eller risici forbundet med levering.
Du har 14 dages returret, som gælder fra den dag, du modtager din ordre. For at kunne returnere en vare, skal den være i original stand – ubrugt og uden skader. Mærkater og emballage skal ligeledes være intakte.
For at reducere spild og passe på miljøet beder vi dig genbruge den SPLISH-emballage, du modtog varen i, når du returnerer.
Det tager cirka 10 arbejdsdage, fra vi modtager din returpakke, til den er behandlet. Når returneringen er registreret, sender vi dig en e-mail som bekræftelse.
Refusionen behandles inden for 2 arbejdsdage efter modtagelse af varen på lageret.
Vær opmærksom på:
Det kan tage 5–10 arbejdsdage, før refusionen fremgår af din konto. Dette afhænger af din kortudsteder og ligger uden for vores kontrol. Refusionen vil blive udbetalt til det samme kort, som blev anvendt ved købet. Hvis dette ikke er muligt (fx pga. udløbet kort), bedes du kontakte vores kundeservice – så løser vi det via bankoverførsel.
Hvis du mener, at din refusion ikke stemmer, så kontakt venligst vores kundeservice. Husk at oplyse dit ordrenummer og hvilket beløb, du forventer at få refunderet.
Bemærk:
Fragt- og returgebyrer refunderes ikke. Du får tilbagebetalt varens pris minus eventuelle ekstra omkostninger.
Vi foretager ikke automatiske ombytninger. Når vi modtager din returvare, refunderes beløbet, og du kan afgive en ny ordre med det ønskede produkt. Leveringstiden for din nye ordre er typisk 3–9 hverdage.